Nu te lasa!

Nu ma las!
N-am mai scris demult. Nu mai stiu de cand. Cred ca de cand cu Anne Frank. Am primit cadou aceasta carte si m-am bucurat tare de tot, ca e in limba engleza si ca pot sa mai invat din mers limba asta. Sunt pe la intermediate, mi-am facut un test pe un site de specialitate si asa m-au clasificat.
Treaba e ca nu imi place sa nu inteleg tot, am incercat, da’ nu… Am avut tentative sa traduc pe parcurs, numai ca pierd din firul povestii. De fapt, se cam pierde din farmecul cartii. Si cu aceste intreruperi, s-a dus pe apa sambetei tot proiectelul meu cu 10 pagini pe zi.
Reiau, 10 pagini pe zi…si cu Anne Frank si engleza am un alt plan. Vi-l spun eu.
Sa facem inca o data un calcul simplu: azi e prima zi, 25 septembrie, a 30-a zi ar fi 24 octombrie, daca am calculat eu bine.
Si v-as mai lasa ceva dragut, niste Laura Marling

Acest articol a fost publicat în 10 pagini/zi și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu